Ont i huvudet.

Jag har extremt jätte ont i hunuvet just nu. Det känns som om det skulle kunna sprängas vilken sekund som helst. Dessutom så bränner det som en jävla majbrasa i halsen och magen på mig! Hemskt är det. Fast idrotten gick bra idag iallafall. Gött det. Har gått väldigt bra hela dagen iofs, trodde det skulle vara värre med tanke på hur det kändes igår. Men med lite fil till frukost/lunch så gick det bra. Lent och skönt för halsen. Jag fattar inte varför jag får så ont? Jag menar, jag stressar inte? Jaja.
Lisa kom och hämtade upp mig på busstationen förut, haha då slapp jag gå hem. När vi kom hem till mig var maten precis klar och vi satte oss och åt med en gång. Sedan så har vi typ kikat på film och bara myst liksom! Jätteskönt att det börjar bli höst/vinter för då är det okej att bara ligga inne om man känner för det!

Jaja, hoppas jag mår mycket, mycket bättre imorrn! Då blir det tjejkväll hemma hos Ida med, Linnéa, Sanna, Sofie, Madde, Malin, Patricia, Isabelle och så Ida såklart! HAHA, Spännande att vi ska sova 9 pers i hennes lilla lägenhet. Jag har iofs aldrig varit där, men enligt rykten så ska den inte var överdrivet stor! haha.


 Lisa är allt en klippa hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback