nu har vi kommit igång...

Ja måndag idag nu igen då. Jag somnade faktiskt ganska tidigt igår trotsallt. Eller ja vid halv elva eller något kanske, men det är bra för att vara en söndag? Idag har jag energi igen. Fett mycket energi! haha. Vi hade UF imorse och nu har vi verkligen börjat komma igång känns det som. Alltså inte så att vi har börjat att göra saker eller något, men vi är på G liksom. Det är vi. Vi har typ lämnad idén smör på tub, eftersom vi var så smarta att  vi berättade den för hela värmland! Så nu har vi en "top secret" idé här! Ingen får veta! Mohahaha! Däremot kan ni få köpa risksedlar om ni vill ? (; haha.

Jaja, efter skolan skyndade jag iväg till Lindex för att se om en tröja fanns där. Det är en rosa bandet tröja, som är gött snygg. Verkar dock bara som den finns i stora storlekar L- XXL vilket jag känner är lite stort faktiskt. Synd det! Det slutade med att jag gick till HM och köpte en jättefin klänning!


 Jättesöt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: idahon

håller med dig om det! :)

2008-10-07 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback