Älgjakt !

Haha jag var ute och gick en sväng förut (eller ja jag var ute 1½ timme), men iaf så gick jag i skogen när jag helt plötsligt hörde något ljud. Blev helt livrädd och sen såg jag några rådjur springa över gärdet. Då slog det mig:
- DET ÄR ÄLGJAKT!
och där gick jag lugnt och traskade i skogen. Dock tror jag inte att några jägare var just där, men man kan aldrig vara nog säker. Jag fick lite panik och ville ut ur skogen. Tror ni inte jag hade tappat bort vilken stig det var jag gick på dit då? Blev lite svettigt där ett tag, skickade sms till Sanna och sa att jag hade gått lite vilse (Bra att någon vet liksom), då fick jag ett råd, som jag tydligen har gett Sanna en gång när hon var vilse hon med "Gå inte vilse, gör det bara inte!" är det inte det smartaste råd ni någonsin hört? Eller inte...
Men jag hittade allt ut tillslut och då var jag så trött att jag satte mig på en bänk jämt en liten sväng bara, då kom det en tant och en farbror och sa lite glatt "Jaha, och här sitter du och njuter!", haha Fett söta, då blev jag glad!

Nu har jag duschat, fixat håret, lagt ansiktsmask, fixat till naglarna och valt kläder till imorrn. Så nu ska jag lägga mig i sängen och titta på en film innan jag ska gå och lägga mig tror jag minsan!


 Ser ändå ganska grönt ut fortfarande?

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha helt klart det bästa rådet ;)

2008-10-20 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback