Jag är en nörd.

Haha just nu är jag en riktig nörd alltså. Jag kom på en femte sak till engelskan - James Cook (Vilket jag är ungefär 40% säker på att det var med, men ändå) Så jag var inne på en sida här och tittade lite om honom. Vi får bara ha engelska sidor, ganska förståligt med tanke på att det trotsallt är engelska jag gör. Men aa, och då fanns det en rubrik som sa
"Cook News" , och då undrar jag:
- Hur sjutton kan man ha nyheter om en person som varit död sedan 1779?
Haha, det är ganska komiskt, jag vill också vara sådan. När jag har varit död i 229 år så ska det fortfarande finnas nyheter om mig! Det om något är status.

Haha, jaja, är snart klar med mina 50 ord grejer. Hoppas bara att Lillian inte tar det där med "50 ord" allt för seriöst, för jag har typ 55 ord och så. Men det är ju fortfarande på 50 ord! Haha.

Kaffe blev det också, och nu är min vaniljsmak slut så det får bli mer sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback