i skolan

Nu har vi textkommunikation. Vi ska skriva en insändare, fast jag är redan klar. Jag var klar för en timme sedan, kanske mer! Så jag sitter bara här och gör ingenting. Jag prommenerade förut när jag kom till Karlstad, i nästan en timme var jag ute och gick. Det var väldigt skönt, och när jag kom till skolan hade jag med mig frukost som jag åt. Eller ja, jag orkade inte hela smörgåsen så jag åt en halv. Men ändå liksom. Haha. Som sagt så ska jag nog promenera när jag kommer till skolan imorrn med. Så mysigt när det är höst liksom. 

Igår när jag skulle gå hem från bussen så lyssnade jag på en av de bästa låtarna som jag vet, alltså jag går ju vägen hem på rutin liksom så jag tänker ju inte på var jag går. Men när jag tittade upp så var jag inte alls på vägen hem. Jag var på vägen till någon annan, och det var jätteläskigt! Jag bara var utanför där helt utan anledning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback