Grafisk kommunikation.

Ja, idag var första gången vi hade Grafisk kommunikation. Känns bra med tanke på att jag faktiskt har valt att gå den inriktningen. Haha, känns som om att vi inte kommer ha det mycket alls! Men hoppas. Det var roligt redan idag då vi fick sitta och göra olika loggor och så. Jätteroligt! Vi fick även tillåtelse att börja 10 min senare, vilket gör att jag och Madde kan sova en timme längre, och ta bussen en hel timme senare. Det hurrar vi för? OHJA!
Efter skolan så gick jag, Sanna, Soffie och Madde och fikade på Waynes. Gott gott, sen åkte vi hem!
Haha, jag var sjukt deprimerad för vårat internet här hemma har inte fungerat alls idag. Så jag laddade för en kväll utan någon som helst mening. Okej, inte riktigt sant. Jag laddade för en kväll med andra aktiviteter än datorn. Jag tror jag ska fullfölja dem iallafall, bara det slutar regna. Och bara mitt illamående går över! Usch och fy, jobbigt är det.

Vet ni vad som är lite jobbigt mer? Jag har 60 olästa sms på mobilen. (Jag skryter inte, alla är från Patricia!)  hahaha. Nej det är roligt, vi är typ tre år och håller på att terra varandra med sms i skolan! Jag gillar det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback