God dag!

Haha, tjejkväll hos Ida igår var fett roligt! Gud vad roligt jag hade...Alla kom och vi beställde pizza som vi gick ner och hämtade, och den var så god. Idas lägenhet var inte alls så liten som jag trodde och den var så mysig. Haha. Vi hade hur mycket chips som helst, och dricka! *host* Vi körde "Jag har aldrig", och så sjöng vi tigerjakt för hela kvarteret sa sofie! Haha! Linnea berättade ett försök till en rolig historia som hon kommit på själv - den var ganska kul! haha
Sen när  vi skulle sova så somnade alla utom Sanna och Sofie, men sannas mobil ringde och jag vaknade! Sen sa Sanna lite retsamt:
- Jossi ska allt få höra imorrn att hon snarkar!
JAG VAR VAKEN!
- Sanna bara så att du vet så sover jag inte, det är Madde som ligger och flåsar i örat på mig.
Gud, alltså då blev jag pigg som fan! Och Sofie såg helt störd ut där hon satt/låg och sov i en fotölj! Alltså jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en som sover i en fotölj förut! haha. Sjukt kul!
Madde vaknade och vi var igång. Då vaknade Ida och var sur för att vi väckte henne, då vaknade Malin och var sur för att vi väckte henne! Patricia sov... Haha;)


Det var en gång en nöt som var ute och gick
När den skulle gå över vägen blev den påkörd.
Då sa Svensken till Amerikanen
- Kolla, nöten blev överkörd!
- NOT


18 åringarna! =) haha


Fett trevlig kväll ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett trevligt

2008-10-13 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback