Dagen...

Ganska snabbt efter att jag kom hem i morse så kom min moster och hennes kille! Vi fikade och sedan ville de åka till Karlstad och shoppa, jag var inte sen med att haka på där iallafall. Fast att jag helst av allt ville lägga mig under täcket och bara sooooooooova! Men som sagt så åkte jag tillbaka till Karlstad ännu en gång. Haha, tur var väl det, för jag fick en klänning, en tröja (Rosa Bandet), smink och mössa av mamma! Det gillar vi!
Dessutom fyller ju mammsi år idag GRATTIS TILL HENNE!
Vi käkade i Karlstad, var på Ikea och så, sedan åkte vi hem igen, jag somnade på vägen hem. Sen när vi kom hem så sprang jag direkt upp till sängen och la mig och sov i några timmar. Sen kom Lisa, och så hade vi lite födelsedagsfirande för mamma! :) Annika och Göte kom och vi åt smörgåstårta och sådana grejer. Fett mysigt! Lisa hade med sig en ros till mamma!
 




Kommentarer
Postat av: evvi

jo skulle in på ditt rum och lämna tillbaka en tröja som mamma hade lagt fel HONEST! , då låg du där i fosterställning och snosa

2008-10-13 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback