Besök på Nwt!

Ja idag var det dags att åka till NWT på ett slags studiebesök. De flesta i min klass har redan varit där ett antal gånger medans jag aldrig har varit det. Antar att det är för att jag är från Säffle. Vi gjorde andra saker istället liksom. Men det kändes spännande, det känns som en grej man ska ha gjort liksom. Dock så var det inte ett vanligt studiebesök vi gjode, vi fick prata med en journalist och så. Väldigt trevlit vart det, vi fick fika med. Sedan kikade vi runt lite i själva NWT-huset och så med.
Sedan fick vi två timmars rast så Jag, Sanni, Linnéa, Malin, Patricia, Ida och Isabelle åkte till McDonalds och käkade lite. Haha man fick två lilla menyn till priset av en! Hur great är inte det då? 20kr var fick vi betala för den maten, perfekt det ju. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade text, då vi skrev artiklar och jag och Sanni han även med att göra en notis. Haha, händelserik dag eller XD


Ida njöt av te och kaka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback