Shopping

Okej, jag och Sofie har pratat om det flera gånger den här veckan - Shopping! Alltså kan man bli beroende av att shoppa? Jag är rädd för mig själv när det gäller det. Och speciellt eftersom jag beställer så otroligt mycket från Internet nu också. Mitt rum är överfullt av prylar och jag får verkligen inte plats med mer. Jag menar, jag har saker som en rosa godispump och en rosa tuggimmiautomat ståendes på skrivbordet, Jag har en vas ståendes på golvet för att jag inte har någon annan stanns att ha den. Jag måste ha skolböcker på golvet under sängen för att de inte får plats... Det är hemskt, och i torsdags för första gången i mitt liv fick jag panik av alla grejer. Jag mådde jättedåligt över att jag har så mycket saker överallt! Men samtidigt så ÄLSKAR jag dem ju! Och jag älskar att köpa nya saker.
        Ta som idag - jag var bara tvungen att köpa några nya armband, några nya örhängen och en ny tröja. Jag behövde det verkligen inte, men jag kände behovet av att köpa något! Och sen när jag kom hem och tittade på sakerna som jag var så nöjd över så fick jag tanken "Var det här allt?" DET ÄR HELT JÄVLA STÖRT! Igår dessutom när jag var med mamma och pappa och handlade mat så var jag bara tvungen att ha en hårspray, men eftersom det var köp två betala för en så köpte jag två. Dessutom när vi gick där och handlade så bara:
- Alltså mamma, jag har inte shoppat på jättelänge!
- Nej det har du faktiskt inte...
- Jag har inte köpt något sen i lördags!
Då gick det upp för mig, förra lördagen köpte jag ju en ny fin klänning, jag köpte örhängen, jag köpte ny mössa och mina älskade vantar. Vadå inte shoppat på länge?

Jaja, så kan det vara! Jag ska försöka att sluta shoppa så mycket!!!!!!



 Ganska söt tröja tycker jag ! (:

Kommentarer
Postat av: HASSELNÖT

Du borde verkligen logga in på msn! jag har så mycket att berätta!

2008-11-30 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback