REGN! :|

Det SPÖregnar ute! Jag får panik av det, för jag ska gå till busstationen själv idag. Eller alltså, problemet är inte att jag ska gå själv. Problemet är att jag ska gå! haha. Mamma ska ju vara hemma och köra mig ! Men eftersom jag börjar en timme senare så är hon inte det. Frästen, har jag nämt att det verkligen spöööööööööööööregnar?!
Jag har prov idag, och eftersom min dag var så hemsk igår så fick jag lite problem med att öva på det provet. Jag får läsa på bussen nu. Kan nog det mesta ändå tror jag så det ska inte bli några problem. Är provet svårt och min dag blir förstörd så får jag väl tänka att det inte kan bli värre än igår iallafall! Eller?

Jag har frästen bakat kladdmuffins till mina störtsköna polare idag! Haha, en av oss bakar lite fika till varje tisdag - och idag var det min tur. Det var Malin, Patricia, Madde och Ida som började med det här, sen så hakade jag, Sanni, Soffi, Linnéa och Isabelle på! Haha, så det blir många att baka till. Och orsaken till att vi har det just på tisdagar är ju för att vi går till fem och har världens längsta lektion typ! Då kan lite fika på rasten vara super! HAHA. Aja, Frukost blir!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Vilken trevlig blogg du har :)!



Skulle du kunna hjälpa mig med en sak? Det skulle vara SÅ snällt, nämligen att du blir medlem på dessa två sidor (det är gratis såklart!)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratisgen.se/ref/98072



Det skulle vara en STOR tjänst! Jag kan länka till din blogg om du blir medlem på de två sidorna :). Är du aktiv på sidorna så kan du bland annat välja att få ett presentkort på H&M, GinaTricot, MQ eller varför inte få ett Nintendo DS eller playstation helt gratis hemskickat? Man kan ju alltid ge bort sakerna i julklapp :).



Tack på förhand.

2008-11-18 @ 07:06:51
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: evert

knasiga brud : )

2008-11-18 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback