Lite besviken

Usch jag är faktiskt lite besviken på att det troligen inte blir någon praktik för mig i Sthlm. Jag vill, jag vill, jag vill....! Snälla ge mig ? Fast det är ändå inte den där totala besvikelsen. För jag tror ändå att jag har hittat ett ställe där jag tror att jag kan trivas. Om det nu inte visar sig att det faktiskt finns någon som vill ta emot mig i sthlm? SNÄLLA?
Jag håller på att skicka mail för fullt och igår skickade jag iväg bort emot 20 st till olika ställen. Haha, efter att redan ha fått typ 80 nej, och troligen få 20 nej till så ligger inte självförtroendet speciellt högt kan jag säga! Usch, ingen vill ha mig! HAHA, nejdå. Men, odssen för att få ett JA på en reklambyrå i Stockolm ligger just nu på noll av 85! Bra va? Sedan har ju min lärare fått en massa nej också dessutom. Om hon inte får ett ja, hur ska jag då få det ? Inte ge upp, inte ge upp!

Det värsta av allt är iaf när man inte blir tagen på allvar bara för att man "bara" går på gymnasiet. Jag är fan 18 år! Jag kan ta ansvar för saker, och jag kan klara saker. Dessutom är det inte så att jag förväntar mig att jag ska få praktik och sedan göra saker till deras kunder heller. Bara jag får se hur det går till, hur det är och sådana saker, göra något bara liksom? ÅÅÅH!!

Aja, jag har ett fett jobbigt prov imorgon. Och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara det. Jag har typ läst på det sedan jag slutade skolan, och jag förstår fortfarande inte hälften av det som står. Det suger!


 Den bilden gör mig glad! :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback