Julklapps dags

Usch jag har en sådanhär dag igen då jag är obeskrivligt trött och bara vill försvinna. Och då har jag ändå sovit i flera timmar, närmare bestämt nästan 9 timmar. How can I still be tierd? Väldigt väldigt wierd. Don´t you think it´s wierd, wierder than wierd, sjunger Hilary Duff. Haha, fråga mig inte varför jag kom på det. Låten är ganska bra ändå. Haha. Dagen har jag spenderat i sängen, och har endast varit uppe ur den två gånger. Ena gången när jag åt mat (passade på att gå på toa då med) sen andra gången när jag skulle kolla vad hela min familj gjorde ute vid den andra datorn - utan mig! haha. Sen har jag bara legat och tittat på film! Så jävla trött är jag.

Menmen, nu håller jag faktiskt på att göra en önskelista som jag ska lämna över till min kära mor och far senare. Haha, jag är väldigt noga med bilder och beskrivningar på vad jag vill ha, så att det blir rätt liksom. Det mesta som jag önskar mig är från internet så därför finns länk, som som sagt bild med på listan. En grej som jag har hittat på bluebox.se är en pincett som är målad och är det finaste jag någonsin har sett. Haha. Sedan ipod dekor, laptop dekor och sådana grejer! I WANT IT! Och en sak som jag verkligen inte kommer få, (men man kan ju alltid önska sig) en ny dator! Jag vill verkligen ha det, och ehm ja! Haha, vi får se vad tomten kommer med i år. Massa rosa saker hoppas jag på då!
Jag, Sanna, Linnéa, Sofie och Co. har bestämt att vi har en julklappscirkel i år. På så sätt blir det hela väldigt billigt! haha. Vi drog en lapp med ett namn på och den ska vi köpa julklapp till. Malin ska köpa till mig, det blir nog ganska lätt eftersom jag önskar mig allt. Jag ska köpa till Madde, och hon säger att hon inte vill ha Karl-Petter, men det tror jag nog att hon vill ha iaf! :) hahaha. Nejdå. Men fett svårt är det. Förslag någon ?


 GAAAH! Är den inte söt?
JAG ÄLSKAR DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback