Idolturnén i Karlstad

Idag mina vänner var Idolturnén i Karlstad. Det var trevligt, Loulou, sepide, Jesper och Lars var där. Lars var bäst. Men roligast av allt var det ändå att se Carin Da Silva. Haha! Hon är min hemliga idol, sedan Let´s Dance! Alltså jag kan inte rå för det, men jag skulle vilja vara kompis med henne. Hon är så himla rolig och säger så roliga saker! Så Carin, om du läser det här, vill du bli kompis med mig? Haha!
Jaja, det var någon sång tävling där man skulle upp på scen och sjunga lips. Något nytt spel till xbox, och den som vann allt vann ett Xbox 360. Gissa vem som vann? MIN LILLASYSTER! Haha. Hon blev helt överlycklig. Signerat av alla idoler var det också ! haha. Ja, jag är avundsjuk på henne, jag vill också ha ett xbox ! Menmen, kul att hon vann iaf! haha.

Jag passade på att shoppa lite idag också (två veckor sedan jag köpte något nu!!!!) - ett par vantar, en mössa, örhängen och hårspännen från H&M! Sedan en jättefin klänning från Vila! Jag är helt förälskad i den, och den är inte ens rosa! Jag köper nästan inga rosa saker nu för tiden, fett jobbigt! Haha, klänningen har jag planerat att jag ska ha vid jul och på min mosters födelsedagsfest som vi ska på här framöver. Okej, det är ungefär en månad kvar men ändå. Man ska vara ute i god tid ! Haha.

Igår nu då, jag hade matteprov! Vilket sög rejält - jag tror att jag får IG helt ärligt! Hemskt känns det, jag hatar att få IG! Okej, jag har bara fått IG en enda ggn i hela mitt liv och det var på ett fysikprov på natur. Usch, jag vill inte ha IG, men vi får väl se vad det blir haha. Efter skolan, så gick jag,Sanna och Ida på bil - Twilight! SÅ JÄVLA BRA! Sen gick vi ut och åt alla tre, jättemysigt var det!
Resten av kvällen satt jag och Sanna och sydde filtar! haha, tänk vilket fredagsnöje vi har! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback