Könssjukdommar som mjukisdjur?

HAHA, nej jag har inte gått och blivit religiös under dagen. Men jag har bett och bett och bett för att få en praktik plats i sthlm. När patricia ringde till mig idag blev jag helt galen nästan. Dock hade jag inte tillgång till telefon när jag behövde det! Men jag måååååste ringa imorrn och kolla om jag får praktiken. Isf blir det en vecka på Norrtälje tidning, spännande säger jag till det. Och så säger jag att Patricia verkligen är guld värd! För det är hon verkligen.
        Det roligaste är att jag verkligen hoppades imorse att det skulle bli något idag ju, och det blev det ju. Åh jag är så glad. Helt jätteglad är jag faktiskt. Haha, En vecka är ju helt bra, fast att det inte är tre liksom. Men vi får se vad det blir, ska som sagt ringa imorrn och det är väl då det blir klart antar jag. Haha, sådär i sista minuten! HAHA.

Jaja, grafisk har vi haft hela dagen idag! Ganska roligt iaf, har inte varit något speciellt ändå. Vi gick igenom massa saker imorse "Typografi", men det är väl sådant man måste lära sig antar jag. Haha! Och jag vet inte varför det alltid spårar ur på sådana här lektioner. I slutet av dagen så satt vi och skickade könssjukkommar till varandra i sms! Hur larviga som helst var vi. MEN JÄVLIGT KUL VAR DET! Haha, det är inte ens något att skoja om. Men se det som en metafor...Så lätt sprids könssjukdommar! :O haha!
Fast en sak som faktiskt är skitrolig, att på coolstuff.se så kan man köpa mjukisdjur som är sjukdommar! HAHA, jag tycker det är skitkul.


 Haha, är det inte för roligt?
Jag vill ha Syfilis i julklappXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback