Hus i Stockholm

Provet gick nog ganska bra igår tror jag. Hoppas jag! Haha.
Efter skolan iaf så gick jag och Sanna och satte oss på Waynes och drack vaniljlatte en ganska lång stund, dessutom var det tredje gången vi var där på tre dagar. Inte bra det här alltså, pengarna rullar! (Det går inte bra nu) Sedan åkte vi hem till henne med bussen, lämnade av lite väskor och grejer som vi hade med oss, sedan gick vi till coop och köpte godis. Det är faktiskt en bit att gå ! Haha. Sen kom vi hem lagomt tills att Sannas föräldrar kom hem med pizza. MEGAGOTT VAR DET. Dessutom var vi alldeles lagomt till Idol. Haha, åh vad lilla Johan är söt, i rosa byxor och allt. Om de nu var rosa... (?) haha.

Sedan fick vi spader och började kolla på hus i Stockholm, fetaste husen tittade vi på. Och ehm ja, dit ska vi flytta. Sanna ska bo i ena delen av huset med sin jävla hund, och jag ska bo i andra delen av huset med mina hoppande bönor! Sedan ska vi dela på kök och vardagsrum. Fast Sanna la beslag på spisen och kylen, och jag fick micron och frysen! Schysst! ;D haha. Fett roligt var det att drömma sig bort sådär. Tydligen skulle Sanna ha altanen på sommaren och jag fick den på vintern. Men det jämnade väl ut sig eftersom Sanna får sova på toaletten! HAHA.
Sen pratade vi massor och somnade inte förrns klockan var halv fem på morgonen. Det värsta är nog att man verkligen inte känner tiden gå! Och jag menar, när klockan var halv fem hade vi typ pratat med varandra ständigt sedan matten i skolan vid halv tre. Det är över 12 timmar. Så vad fan pratar vi om?


Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha jaa jag och nafs ska de coolaste rummet:D hahaha vi pratar nog om allt och inget ;)

2008-11-15 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback