Hoppas, hopppas

Jag kan inte låta bli att tänka tanken, att om mindre än en vecka skulle jag kunna vara i Stockholm. Jag skulle kunna åka tunnelbana, och jag skulle kunna göra allt det där som jag verkligen har längtat efter så otroligt mycket. Haha! Gud, istället får jag längta lite efter att jag ska vara på ett ställe som ligger 5min från mitt hus (om jag går sakta). Men som sagt så är det inte fyskam det heller. Det kan nog bli riktigt bra... Men ändå, STHLM! Haha
Därför hoppas jag att min söta lärare har ett väldigt bra besked till mig idag. När jag kommer till skolan ska hon le lite lurigt emot mig och sedan ska hon ha upprop, prata lite och avsluta med att säga:
- Josefine, jag skulle vilja prata lite med dig igen! =D
Jag blir lite fundersam och stannar kvar medan de andra väljer en dator att sitta vid. Och så säger hon:
- Jag ringde till......... och de har en plats åt dig om du fortfarande vill åka ?
Säger hon så, så måste jag nästan krama henne!

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: Erica

hoppas hoppas jag med:) Klart du ska komma till mig:P kommer vara ensam veckodagarna till slutet av januari så=) håll mig sälskap:D

Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 13:17:31
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback