High school musical 3

Jag har ju mest hängt i Karlstad de senaste dagarna. I torsdags så åkte jag, Sanna och Soffi hem till Linnéa - ny inflyttad och allt som hon var. Snygg lägenhet! Linnéa hade lagat tacos åt oss, och det var verkligen jättegott! Sen gick vi på bio - High school musical 3, som var en ganska söt film. Barnslig, men söt. Det pinsamaste av allt var att efter att de hade sjungit klart en låt i filmen så blev det helt tyst, och då pratade min mage så att det ekade i biosalongen. JÄTTEPINSAMT! Haha, alltså jag skojar inte, det låt skithögt!
Efteråt gick vi hem till Linnéa igen, och jag var så otroligt trött att jag somnade typ på en gång, vi tittade på någon film, men jag såg nog inte så mycket av den. Men vi gick nog och la oss på riktigt vid ett någon gång, och jag menar jag och Sanna brukar alltid prata till halv fyra någon gång, men jag somnade som en stock!

Igår var jag och Sanna hemma hos henne på kvällen ! Vi åt mat och myste med massa drinkar framför Idol. Haha, alltså jag stendiggar både lill-johan och KEVIN! Han är bäst. Men iaf så tog vi bussen in till stan eftersom vi skulle på Håkan. Och sa jag att jag inte gillar honom? Efter igår kan jag inte annat än att älska honom. Vilken live människa. Okej, jag såg honom på Arvikafestivalen i somras med, men ändå liksom. Det var ingenting mot igår! Stämningen var fantastisk. Sedan var jag och Sanna nöjda eftersom det är 20 på nöjes, fast igår var det 18 vid förköp av biljett. Och det var fett mycket folk där också. Så det var otroligt trevligt. Vi träffade en norrman som vi pratade politik med, vi träffade en stockholmare som vi disskuterade Säfflebussen med, och vi disskuterade mobiler med någon som hade bott lite överallt minsann! Han tyckte vi var tråkiga i Karlstad, att alla går hem vid två halv tre liksom. Haha!

Jag och Sanna satt och åt nattmat på McD. vid tre! Sedan skulle vi ta taxi hem. (Jag som skrev så aggresivt om sthlmare som åker taxi, men sista bussen hade gått för över en timme sedan), men det hade banne mig vare säkrare att gå!!!!! Där det var 50 körde han i 110, på fel sida av vägen, han hade två mobiler, en anropningsradio och var inte alls uppmärksam! Han körde fel och frågade om han skulle vända. Jag och Sanna tittade på varandra och sa nästan med en mun:
- Vi kan gå av här!
Så vi betalade fan 200 spänn och fick ändå gå i kylan hem. Ovärt som fan. Jag ska aldrig mer åka taxi.


Mycket folk var på Håkan


Vi kom bara längre och längre fram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback