Godmorgon!

Nu är det fredag igen. Egentligen skulle det bli en liten oöfberedd tripp till Göteborg ikväll men för mig blev det alldeles för dyrt för att min ekonimi ska håll fram till jul. De andra åkte inte heller. Och jag är självisk och är jätteglad för att de inte åkte. Haha, jag ville ju också följa med liksom. Menmen, det blir bio ikväll iallafall. Vi vet nog inte riktigt vilken än - Twillight eller Madagaskar 2. Beror ju lite på om det finns biljetter med! Hoppas, hoppas! Efteråt ska jag och Sanna ut och käka. Vem vet, någon mer kanske hänger på också? Mysigt ska det bli iallafall. Sen ska vi hem och sy filtar XD haha! Är vi 18 eller är vi 80? Nej men affärerna blomstrar och jag har iaf 3 beställningar till på söndag, egentligen 4 för jag ska ha en filt också. Haha!
Jaja, jag börjar halv ett idag! Men ska (som vanligt nu för tiden) med bussen halv tio för att vi ska och köpa lite filtar och band och så. Sedan ska vi göra klart affärsplanen och loggor och sådana grejer. Reklambladet behövs också göras iordning. Sedan har jag mitt sista prov för den här terminen sen sista lektionen också. MATTE C PROV! Och jag dör verkliogen. Jag har tittat igenom och tittat igenom och tittat igenom det, och det går inte. Jag fattar ingenting. Jag hoppas att han hinner att rätta idag, annars måste jag ringa honom på praktiken så jag får reda på hur det gick för mig! Pirrigt värre! Haha!
 

 Visst ser det ut att vara samma person? ! Haha
en bild från bowlingen igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback