Fredag och Åmål

Haha, vilken dag det har varit minsann. Jag har varit glad som en lärka! Och skrattat massor har jag gjort! Flera gånger. Dagen började med att jag åt frukost på bussen och Madde åt mandarin, eller klementin (?) Ehm ja. Och vi misstänker faktiskt att det var SVEN som körde! haha (Internskämt). Sedan mötte jag sofie och Linnéa på stationen och vi åkte ut till Bergvik, medan Madde åkte och tränade! haha. Vi fixade lite material till vårat UF företag (fiffigafickfiltenuf.blogg.se). Ja, för vi har faktiskt skaffat oss en blogg numera.
Sedan åkte vi in till stan och jag köpte farsdagpresent och sedan blev det skolan. På svenskan kollade vi på en film om Dante. Och Sofie berättade sina roligaste historier från sin kyrktid! Jag grät av skratt. På matten hände inget alls typ, vi avslutade med en sång. Våran mattelärare vill lägga ihop ämnena sång och matte. Vi har tidigare sjungit lilla söta räta linjen, och idag var det en siffersång. Haha. Det är väldigt roligt faktiskt!

Jag, Sofie och Madde tog tåget hem. Tåget som var proppfullt, så fullt att vi fick sitta utanför första klass mellan två vagnar typ! Haha. Det var det roligaste jag har varit med om på länge, och jag och Madde skrattade åt absolut ingenting. Fast kanske var det åt när Sofie utbrast:
- OH NO!!! Jag hörde att något brast!!!
Hm? Grät gjorde jag igen iaf, av skratt alltså.
Väl i Åmål skulle Sofie till optikern och hon sa "Det tar bara tio minuter!", jag satt där i 45 minuter och väntade. Jag blev lite orolig att hon hade glömt mig och åkt hem till sig utan mig fkatiskt. Smitit ut bakvägen. Hahaha! Men det hade hon inte. Sedan har vi då sytt våran första filt till vårat UF företag.


 Erkänn, sötaste rullgardinerna? (De rosa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback