Folkuniversitetet

Haha just nu sitter jag på folkuniversitetet, väntar på syrran! Men jag känner lyx för jag har henner mac dator. Den gillar jag, nej jag älskar den! Haha, den är så vit och fin. Det enda som är fel på den är egentligen att den inte är mig och att den inte är rosa. Då hade den varit perfekt. Det är faktiskt lite läskigt att sitta här själv. Jag sitter liksom i ett rum, så tänk om de låter in mig! Haha, eller som när jag och Sofie var på skolan sent. Vi fick larmet att gå. Fett pinsamt, det hördes ända ut till bussarna. Men vad skulle vi ha gjort! Vi behövde våra saker, och vi hade missat att de faktiskt låser skolan klockan fem. Det är ändå då våran sista lektion slutar, och vi behövde hämta saker efter den liksom. Haha, hoppas de inte låser och grejer här klockan fem, för då låste de för två minuter sedan, och  det är inte bra!!! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback