Fiffiga fick filten UF

Idag mina vänner så har det inte hänt så otroligt mycket faktiskt. Vi hade multimedia imorse, kul som vanligt liksom! Vi hade en lång rast när våran lärare skulle en sväng till läkaren, så vi tog kort till vårat UF företag! Jättesöta bilder blev det. Ska ändra layouten till våran blogg senare ikväll om jag hinner. Måste få alla bilder av Linnéa först. Sedan ska vi göra i ordning vårat reklamblad med. Och jag vet att jag gör väldigt mycket reklam för våra filtar här, fast att vi har en egen blogg till det. Men vadå liksom? haha. Fler som läser den här bloggen!
Sedan hade vi mediakommunikation där vi jobbade med instuderingsfrågor idag, skönt som bara den att få jobba lite och inte bara lyssna. Sedan hade vi Arbetsmiljöprovet som gick helt okej! Inte super.

Som sagt så har det inte hänt så mycket idag, men man ska väl ha sånnahär tråkroliga dagar ibland iallafall.


 haha, roligaste bilden på mig och Elli! :D
Fett små...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback