Engelska - Culture!

Jag har undanhållit mig själv ett viss faktum hela höstlovet: JAG MÅSTE PLUGGA!
Fast jag hade faktiskt planerat att börja idag, det är egentligen inte så mycket? Hälften idag, och hälften imorgon blir det. Idag gör jag engelska, ni vet de här jävla kultur texterna jag har hållit på med i evigheter nu. Sista texten, 400-500 ord, argumenternade text om aboriginerna! Jag valde det, haha! Ibland är jag rolig minsann. Jag har skrivit 250 ord precis, lite coolt - då har jag gjort hälften av det.

Jag är ensam hemma ikväll, så då ska jag titta på disney filmer hela kvällen - Tingeling, Kung fu panda, Wall.e. och en ny Ariel film. Party, party! haha. Lisa kommer över också och håller mig sällskap.
Ska försöka laga någon god mat till mig själv också, försöka äta. Har ätit en pankaka på hela dagen idag, ändå är jag jättemätt och mår illa. Mamma frågar hela tiden om jag har magkatarr - det har jag. Men det löööööser sig! :)

Nu ska jag skriva klart engelskan!


Tyvärr inga rosa bilar! *skratt* (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback