En verklig mardröm!

Alltså min måndag har varit hemsk! Och jag är obeskrivligt trött. För det första på morgonen så hade vi ju UF som vanligt. Det var så påfrästande att det slutade med att Linda, vår kära kollega började gråta. Och jag fick tårar i ögonen jag med, så jag grät, Linnéa var allt lite på G att börja gråta hon med tror jag? Haha. Jag har aldrig varit med om något roligare. Jag skrattade iof mest, men jag grät för att Linda gjorde det, det blev så sorgligt alltihopa. Haha! Tänk om någon hade kommit in? Den hade ju dött iaf. Haha.
Sen hade vi då Engelska, vi fick tillbaka våra Culture uppsatser. Det var då min dag rasade samman totalt. Hon tyckte att jag hade skrivit av för mycket (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Jag höll på att börja gråta, helt ärligt ! Jag bara sa helt förskräkt:
- Men jag har inte fuskat!
Haha, hon sa att jag kunde vara lugn, och att jag får chans att göra om den! Så på torsdag ska jag lämna in en ny, som HELT OCH HÅLLET är skriven av mig. Även om jag tycker jag skrev den andra med. Precis efter att jag har fått mitt tuffa besked så kommer Hjalle och Linnéa in och säger att jag ska utvecklingssamtal idag (Det uteblev ju förra veckan eftersom jag blev sjuk.) Min första och enda tanke var "Jag orkar inte mer nu, inte idag!" Men jag gick till samtalet där jag fick veta att "Om det är någon man ska slänga ut  för att det är för pratigt i klassrummet så är det" mig! Tjolahoppsan. ÅH min dag är inte min dag, den är någon annans. Och jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna den här dagen ens. Matteprov har jag på fredag, och jag kan inte ett jävla jota av det. Eftersom vi har praktik nästa vecka också (Och jag har fortfarande inget i Sthlm) så traskade jag iväg till ett ställe här i Säffle som jag har fått besked av lite sådär. De ville se mig innan, så nervös som FAN och självsäkert så gick jag in genom dörren, tog i hand och presenterade mig. Supertrevligt ställe verkar det som minsann! Nu vill jag bara att idag ska bli på onsdag. HATA TISDAGAR!


 Såhär fullt är mitt skåp frästen!
Vem fan har 3 filtar i ett skåp ? :S ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback