Darin - Flashback

Darins nya skiva släpps om lite mer än en vecka. Den 3:e december är det väl bestämt att den ska komma tror jag minsann! och IDAG beställde jag den. Jag kunde inte låta bli, jag vill ha den med en gång. Men eftersom det inte ritkigt har varit bestämt om jag ska vara hemma elle inte dessa veckor så har jag inte velat beställa den. Nu vet jag ganska säkert att jag är hemma då, så jag beställde den liksom! Och jag lääääääääängtar! Haha, äntligen lite nya Darin låtar att lyssna på. Och man kan faktiskt inte säga att han sjunger dåligt, isf är det just den sortens musik man inte gillar bara.


 Dessutom får jag skivan signerad när jag beställer den (Y) HAHA

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej! du vet väl att darin har gratiskonsert på fryshuset i stockholm på fredag 28 nov? man printar bara sin myspaceprofil för att få komma in, kolla myspace.com/secretshowsse



Kram Emilia

2008-11-26 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback