Brev är kul...

Hemma på lunch nu, väntar på att mina pizzabullar ska bli klara (MUMS), ska strax kila tillbaka och fortsätta att leta julklappar. Fett svårt är det faktiskt, eller ja till mamma och syster är det lätt att hitta. Men typ pappa och bror? Jag har aldrig haft någon bror eller så att köpa julklappar till. Jag frågar runt bland kompisar! De vet bättre än jag, de som har bröder osv. Pappa får ju alltid strumpor eller liknande. Förra året fick han iofs saker från coolstuff av mig men ändå.

i alla fall, jag hade TRE blev till bara mig i brevlådan idag. Haha, okej om det inte bara var till mig! Eller jo, breven var adresserade till mig, men nästan allt som var i dem är julklappar. Förutom i ett brev, där jag faktiskt fick en bok. Haha, fett roligt. Jag har ju sökt praktik och sånna saker (Mailat flera hundra personer), då var det en snäll liten rackare som sa att han kunde skicka en bok till mig, som han har gjort som arbetsprov eller något liknande. Då blidde jag glad! Haha. Fast iofs krävs det inte mycket för att jag ska bli glad!

Som sagt, jobba till tre idag, sedan måste jag iväg till Karlstad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback