Blåbärsglögg

Jag har verkligen laddat för en supermysigt hemma kväll för mig själv, eftersom jag bara har sovit 4 timmar inatt. Då dyker Linnéa Hasselström upp och säger att vi ska baka pepparkakor och dricka glögg hemma hos henne ikväll. Min första reaktion var ett väldigt starkt NEJ! Dels för att jag redan har lagt 56kr på resor idag. Och dels för att det kommer att bli över 100kr till på resor, och de pengarna har jag inte. Dessutom har jag ju redan åkt från Karlstad en gång idag. Jag gnäller lite för mamma och säger att jag vill till Karlstad, men det är ju så dyrt. Mamma betalar! Okej, jag åker.
Jag och Sofie tar bussen till Karlstad nu snart då med andra ord. Hon från Åmål och jag från Säffle. Blir grejer det! Haha, Hoppas på en jättemysig kväll och GLÖGG! Jag älskar det.
Vi drack blåbärsglögg hemma hos Sofie förra helgen, jag trodde det skulle smaka mer blåbär! Så lite besviken blev jag allt, men glögg är ju alltid glögg så det var ju gott ändå liksom.

Men som sagt, Karlstad blir igen!


Inget speciellt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback