kineser

Igår när vi var på Skutberget så var det massor av Kineser där. Det hade jag helt glömt bort. Men det var bland det roligaste som hände igår. HAHA. Iaf så när vi satt och åt så stod de och filmade oss. Då började alla vinka åt dem, så då filmade de ännu mer liksom. Jättekul tyckte de att det var. Sedan när vi skulle ner och bada så stod det ett par kineser där. Eller ja kanske en 7-8st. Och då ville de iaf ta kort med oss. Typ som när man träffar ett känt band och vill ha sig själv i mitten med bandet runt, ni vet? Så var det. ALLA ville ha ett kort med sig själva och oss runt. Snacka om att man kände sig ovanlig liksom.
"Woooh, Svenska tjejer... Det var inte igår"
Nej men det var så roligt, och jag skrattade som fan åt dem. Och de bara gav kameran till varandra och bara "Ta kort då" Fast det fattade jag ju inte att de sa, men jag antar. Åh det var så roligt...

Idag har jag varit hemma hela dage, men det är inge roligt för det är ingen här hemma som har tid att göra något med mig. De bara pluggar och pluggar och pluggar! Jättejobbigt är det. Men det är väl bra att de sköter skolan. Och jag klagar verkligen inte på att jag inte har några läxor. För det vill jag verkligen inte ha!
Menmen, fredag imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback