Förkyld, IGEN?

På något sätt lyckades  vi få ledigt idag. Snälla Stefan gav mig, Sanna, Soffi och Linnéa ledigt om vi räknade hur många sekunder vi sov, delat på 10. Hm, jag ska räkna ut det sedan. Haha. Sedan tänkte vi att vi kan redigera nästa vecka, så då blev vi totallediga idag. Skitgött, eftersom jag är sjukt trött efter helgen.
När jag låg i sängen idag så märkte jag hur det bara tjocknade till i halsen på mig. Helt märkligt var det. Jag liksom kände hur det bara blev svårare och svårare att andas och svälja. Nu har jag dretont i halsen. Lite halvjobbigt sådär. Måste försvinna te på fredag iaf. För då åker jag och Sanna till Stockholm ju. Men nu är jag pigg iaf, jag sov till halv tolv förut, och la mig typ vid tolv igår. Så länge sov jag, mot vad jag brukar göra en tisdag iaf. Haha.

Ja, det  var väll allt!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback