Dagarna går.

Ja, dagarna går så fort nu. Fullt upp morgon till kväll. Förutom idag då. Idag har jag inte gjort ett piss. Eller på sätt och vis har jag ju det. Jag har skrivit lite, jag har övningskört mycket, och så var jag ut till Duse där mina föräldrars kompisar har sin husvagn numera. Så vi var där och fikade. Sedan har jag tittat på Lost och skrivit lite mer. Men ändå ingenting. jag har haft så otroligt tråkigt hela jävla dagen. Men jag vet inte, jag kanske behövde det här.

Igår var jag, mamma, pappa och evelina iväg till Göteborg och shoppade. Jag var så otroligt trött på morgonen när vi åkte att jag somnade redan innan vi kommit till åmål, och vaknade inte förrns Evelina började spela på mina läppar. Trevligt. Jag hade tydligen sovit så tungt att jag hade snarkat (Jag tror de ljuger för mig) Jag förstår inte hur man sover i en bil egentligen. men det är verkligen skönt. Mamma hade gjort i ordning smörgåsar som vi åt eftersom vi inte hade hinnit att äta innan vi åkte. Det var gött. Ja sedan gick vi på stan hela dagen lång. Evelina skulle ha en klänning till skolavslutningen eftersom hon gur ut nian. Men hon hade mest fullt upp att titta på andra saker så vi hittade nästan ingen åt henne. Jag hittade iaf en klänning. En rosa siden klänning som jag älskar. Den ska jag ha när evelina går ur. Det blir prima (Y) Sedan fick jag vita byxor, linne, halsband och sådana bra att ha saker. Alltid roligt att få saker liksom. . .
Sedan köpte mamma någon födelsedagspresent till mig med, som jag väldigt gärna vill veta vad det är. haha. Nyfiken. Jag misstänker att det är en rosa västa ifrån Gina. Men som sagt, jag vet inte.

Det jobbiga var iaf att när jag prövade en tröja så rev jag mig. Ni vet de där tjocka prislapps kartongsbitarna som sitter på tröjan? En sådan sprätte till och rev mig över ögat. Olyckligtvis hade jag ögat öppet också, eftersom mina reflexer inte är de snabbaste och reagerade inte på den dära kartongen. Så jag gick och hade ett svullet öga hela dagen och så blev det irreterat så det rann tårar hela tiden. En liten tant kom fram och frågade om allt var bra med mig. Det var lite gulligt faktiskt. Haha, men klantig är jag. Idag har jag bara lite ont i ögonlocket.

Och vet ni vad, nu är det bara 12 dagar kvar till lilla jag fyller år! Jättemycket längtar jag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback