Helgen...

I fredags var en hyffsat bra dag om man jämför med förra fredagen liksom. HAHA, allt gick bra på något sätt. Vi spelade fotboll på idrotten i skolan, det var skitroligt. Jag har inte spelat fotboll på evigheter, jag slutade fotboll i 9:an typ, efter att ha spelat i 1000år. Eller ja i alla fall i 8. Och det låter i mitt fall väldigt löjligt att säga, men dels var det för att jag fick muskelhinneinflamation i båda vaderna + ont i knät och detta är liksom kvar fortfarande och jag har nästan jämt ont i knät. Det är lite halvjobbigt, men ändå. Fotboll var roligt.

På svenskan så satt jag och Sanna i biblioteket och kollade på hotell i Stockholm och så. Det var ju trevligt, haha! Jag längtar verkligen tills jag har fyllt 18 och vi ska åka iväg en helg. ROLIGT.
Sedan hade vi då mediekunskapsprovet som gick alldeles utmärkt, tror jag! Det återstår iof att se. Men jag tror nog att det blev en succé. HAHA.

Sedan så efter skolan och när jag kom hem så åkte jag till Lisa, och vi spelade lite guitar hero, och sedan ner till ishallen för att kolla på Isshow - Grease. Det var väldigt roligt, som vanligt. Och väldigt mycket folk, helt fullt var det. Katrin, Pia och Amanda var ju där också. Efter detta åkte jag och Katrin hem till mig och kollade på det sista av Let´s dance. Och det är ju helt otroligt, Karl-Petter höll sig kvar en vecka till. HAHA! Det är ju bra, han har ju varit orsaken till att man har kollat på hela programmet ju! Eftersom han är från Säffle. Efter detta kollade vi som vanligt på One Tree hill. Haha. Det är som en vana vi har. Och efter detta så kollade vi på tidernas tråkigaste Så ska det låta. Vilka tråkiga låtar det var, vi somnade nästan båda två.


I går så vaknade jag klockan 12 och såg att jag hade ett sms som såg ut ungefär såhär: "Hej du ärade Josefine, du känner inte för ett dopp i polen?" HAHA, först läste jag "ett dopp i Polen" ett land liksom och nyvaken som jag var tänkte jag liksom att nu har min kära vän katrin fått fnatt, men jag insåg ganska snabbt ändå att hon ville bara åka till badhuset. Och då blev det bråttom, när klockan var tjugo över klämmer hon ur sig att vi ska simma halv ett, 10 minuter på mig att packa och vakna till lite. Det fixade jag och stod till och med och väntade på Katrin när hon kom och hämtade mig! Haha! Sedan var vi faktiskt där i två timmar och simmade 60 längder, som då motsvarar 1,5 km, och sedan lekte vi med! Haha. Helt spagetti var jag efter det kan jag säga.

Sen på kvällen så var mina föräldrar borta så jag, Katrin och Erica var här och bakade pizza och kikade på melodifestivalen. Det var jättemysigt, tyvärr fick jag ingen karaoke, men jag överlever nog. Jag har det ju på datorn så jag kanske ska ta mig en liten "schlager karaoke" nu ?! haha, Nej jag tror inte mamma och pappa blir så glada då. Men roligt skulle det vara. Melodifestivalen, karaoke och Björn...

Dessutom så ni vet hon Doreen Månsson? Haha. Hon lämnade i alla fall juryns röster. Och det hon började med att säga att hon var nervös och typ:
- Jag såg att Ola Salo är här ikväll och jag är säker på att ikväll kommer det att bli vi!
JAAA, det tycker mina kompisar är jag på pricken. Att det är något jag skulle kunna säga. Jag vet inte om det är bra eller dåligt?


Idag blir det UKM med Katrin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback