"Du är min bästis"

Jag satt och tänkte förut på när jag och min kusin var mindre. Det här med bästis var väldigt viktigt just då och den ständiga frågan var "Vem är din bästis?" Svarade inte hon mig så blev jag sur och svarade inte jag henne så blev hon sur. Men jag kunde inte ljuga, Lisa var min bästis. Alltså blev vi sura och det slutade i tårar. Jag förstår inte riktigt vad det var som var så svårt att säga att det var hon som var min bästis. Men varje gång jag sa att det var hon var jag tvungen att berätta för Lisa vad jag hade sagt och dessutom säga förlåt, och säga att det visst var Lisa som var min bästis. That´s it.  Jag vet inte varför jag kom och tänka på det faktiskt...

Har inte gjort så mycket idag annars faktiskt. Stannade kvar i karlstad lite extra länge idag, köpte naturgodis med Linnéa och Sofie, sedan satt vi i i MittiCity och käkade det. Tog bussen hem, var hemma halv sex och nu har jag åtit duschat och funderar på om jag ska ta mig en simtur imorgon. Egentligen skulle jag behöva följa med mamma och handla... Bara för att jag behöver nytt smink! Mamma ?!

Hm, två veckor och en dag kvar i skolan sedan är det lov igen! Det är bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback