usch

Jag mår så illa. Riktigt, riktigt illa alltså. Imorse så orkade jag inte äta någon frukost för att jag hade ont i magen och mådde illa. Vi skulle fika idag på skolan. Jag mådde så illa att jag tog med mig lite brago kex och tänkte att ajg kanske kan äta några sånna. När vi väl skulle fika så var jag verkligen inte sugen på det alls. Jag åt två, kanske tre stycken men sedan fick det vara nog kände jag. Jag åt några vindruvor också. Sedan mådde jag verkligen illa igen. Jag känner mig hungrig, men ajg är det liksom inte. Så fort någon med mat närmar sig så känner jag bara hur magen och halsen säger NEJ!  Det är lite jobbigt.
Tänk klockan är snart tre och jag har fortfarande inte åte något idag. Det är inte likt mig. Och det är inte magsjuka/spysjuka. Troligen äre väll magkatarr eller någon sådan skit. Jättejobbigt... Vill inte ha det nu när de är sommarlov liksom. Då vill jag må bra. Menmen, jag ska lägga mig och sova ett tag och se om det går över... Sedan ska jag ringa till Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback