Solsolsol moln ? :O

Jaaa, det är bara sol och sol och sol nu. Därför blev jag så chockad idag när jag såg ett moln på himmeln. Det var nästan lite sorgligt. Jag gillar inte moln alls! BLäh!

Igår hade vi en enda liten plutt lektion. Matte, där vi skulle få reda på betyg. Sedan slutade vi. Så jag, Sanna och Soffi åkte till stan och letade reda på billig fika. Och det fick vi minsann! Bakelser för 5kr styck! Då kunde vi inte hejda oss, utan vi köpte 6st. skitgoda såg de ut där de låg. Vi lämnade kvar några som var sockerfria och för diabetiker. HAHA! Sedan hittade vi 4st stora kanelbullar för 10kr tillsammans! Sedan halva priset på en räkbaguett.. Så allt som allt betalade vi 28.50/pers. Det var väll billigt för en så maffig fika liksom? Sedan åkte vi ut till Hammarö och badade och solade hela dagen. Idag är jag lite röd och så, men det går över ganska snabbt hoppas jag. För imorrn är jag ledig, liksom på fredag (Men det är ju alla), jag har faktiskt ingen skola förrns på tisdag... tidigast! För jag vet inte än om jag kan åka till skolan då. Min syster går ju ur nian. Vad stor hon har blivit.
     Egentligen skulle jag kunna gå till skolan på måndag, vi skulle få fika av fika fredrik! Det ville jag ha. Jag tycker om fika. Som ni kanske har märkt! haha! Jag tror att fika är bland det bästa jag vet, när jag tänker efter. hm, fika och glass! Det är bra grejer! Haha.
      Nu är jag som sagt ledig till på tisdag, och jag ska fkatiskt passa på att göra saker som jag har velat att göra nu i några dagar. Som imorgon så ska jag och Lisa förhoppningsvis på picknick! Det har jag velat gå på hur länge som helst. Fast jag erkänner att jag skulle vilja vara hopplöst kär och gå på picknick med en kille. Men jag har ju Lisa, det kommer jag långt med också. Även om jag inte är kär i henne liksom. Men hon är stencool iaf, och jag lär ju inte få tråkigt! Lisa och Josefine 4ever.
    På fredag har jag inte bestämt än, men jag tror att jag ska på fucking åmål festivalen i ehm jaa... Åmål? hahaha!  Det är inget fel på åmål. Det är en cool stad. En fucking stad! Nej, usch! Men ajg tror jag ska dit iaf. Får se hur det blir med skjuts och så, och desstuom så ska jag upp väldigt tidigt på lördagen eftersom vi ska iväg te kusten. Jag och min söta familj. Jag tjatade och fick igenom min vilja! Eller nej, jag tjatade inte jag sa kort och gott:
- Kan vi åka till kusten?
- Men vi måste städa i helgen, till examen och så..
- Vi kan städa på fredag...
- Okejdå!
Ja, så nu ska vi till kusten! Det blir kanonkul. Fyra av fem toasters. ha ha ha. Nej men strömstad är mysigt tycker jag. Beroende på vart man bor så kan man sova riktigt bra också. Beroende på om man har hund med sig så kan man bo ganska bra! haha! Äsch skitsamma, jag gillar kusten iaf...
     På måndag vill jag cykla till åmål och äta pizza. Det kan vara nyttigt. haha. Alltså att cykla, inte att äta pizza. Det är inte nyttigt. Vem vet, jag kanske kan cykla till Maddi...Nah, det kanske är för långt. Jag vet faktiskt inte hur långt det är till Svanskog ? HAHA

Men men, nu ska jag göra något vettigt tror jag!

// J

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA, men vi kanske kan cykla till åmål på måndag? fast är det jättevarmt så vet jag inte om jag skulle orka en pizza men kanske en glass:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback