Rosa shorts! (Y)

Jaha, ledig idag med då! Så jag åkte till Karlstad ganska tidigt imorse bara för att slippa städa hemma. Eller ja, jag skulle till Karlstad och träffa Sanna men jag åkte extra tidigt just för att slippa städa då! Men det var trevligt, jag började med att kika efter en klänning som jag såg i en tidning. Den skulle finnas på Gina. Men givetvis fanns den inte där. Alltså jag förstår inte vitsen med att de visar kläder som inte finns ändå! Jag blev lite sur då, jag ville ju ha den! Sedan träffade jag faktiskt Jossa då blev jag glad, så hon följde med mig och köpte grejer till syrran som går ur nian imorrn. Sedan följde jag med henne till Cubus där hon köpte en tröja! Haha. Sedan kom Sanni, och vi gjorde det vi skulle - Tittade på födelsedagspresenter! För en viss Ida fyller ju nämligen år imorrn! Det tog nästan hela dagen att hitta rätt saker till henne, men det blir spännande när hon får dem...
Sanna hade fått lunchkuponger av sin moder idag med, så vi gick och åt mat på någon resturang där Folkuniversitetet äter sin lunch med. Det var väll hyffsat gott tycker jag! HAHA, fast jag blev helt förvirrad och lämnade fram kupongen när jag skulle säga vad jag ville ha för mat och jag tror att han som stod där blev lite förvirrad också för han frågade mig om jag var säker på vilken mat jag ville ha liksom. Men det var jag. Det var lite pinsamt... men jag överlevde.
Jag köpte rosa shorts idag med. Haha, som om att jag inte redan har shorts... Men jag har faktiskt inga rosa... Inga sånna rosa iaf. Jag sprang runt och letade efter en bikini, jag hittade massor med fina, när de hände på galjen. Värre var det när de satt på. Sedan hittade jag världens finaste trosor som jag älskade, trr ni det fanns någon topp till dem då eller? NEJ! Irriterande som fan vare. Jag ville ha dem. Men det gick ju inte då!
Jag och Sanni ville se på fotboll tillsammans idag med, men sedan kom vi på att ingen av oss hade saker så ingen kunde åka med hem till den andra. Så vi fick ju skiljas åt...Vi ses imorgon igen men ändå. HAHA.

På bussen hem fick jag sällskap av Josse (Enneby), haha finns så många Josefine. Det är ett väldigt fint namn... Det är därför. Men det är alltid trevligt att träffa någon man känt halva sitt liv. För det har jag faktiskt. Mer tillochmed tror jag. eller nej kansek inte. Sedan jag började trean! Så halva mitt liv har jag kännt Josse! Det är lite coolt ändå.

Tja, det var väll allt jag gjorde idag...

// J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback