Plötslig längtan

Jag har en sån otrolig längtan efter att göra saker. Uschamejjen! Jag vill bara spendera pengar. Pengar som jag inet ens har. Hur lyckat är det då på en skala. Just nu är jag väldigt inne på att åka till Arvika festivalen. Det kostar 995kr, de är ganska dyrt. Och nej jag var så dum att jag inet köpte biljett tidigare. Fast iofs så tänkte jag att jag jobbade då. Och det gör jag ju på sätt och visa också. Bara det att jag åker lite tidigare från jobbet på fredagen så jag hinner vara en dag på Arvika. Och så kvällen då förståss. Fast å andra sidan vet jag inte, kanske borde jag spara pengarna och åka till Stockholm den helgen istället... Eller liseberg, eller något annat roligt. Jag vill ju utomlands också. Dessutom vill jag ha en mac dator, en systemkamera och massor av kläder.

'cause we are
Living in a material world
And I am a material girl
You know that we are living in a material world
And I am a material girl

/ J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback