MAT!!!

Gah, jag mår fortfarande illa så fort jag äter minsta lilla. Detta resulterar i att jag nätt och jämt får i mig två mackor på tolv timmar. Det är jobbigt som fan. Och när jag får mat på kvällen så försöker jag äta så mkt som möjligt. Igår 21.00 så var det en halv potion ris och lite korvgryta. Man blir ju så trött av att inte få mat i magen och jag har liksom ständig huvudvärk och är helt slö. Det ska mycket till om jag skulle gå ut och springa en runda nu. Jobbigt är det!

Snart har jag jobbat en vecka också. Eller iaf fyra dagar. Det är ju bra. Idag var det lite roligare, för jag börjar liksom komma in i vanorna. Även om jag fortfarande tycker att jag kan väldigt lite. Fast idag stod jag och rensade tröjtryck i 4h! Haha, det är jag väldigt bra på. Fast det blev lite för mycket för mina händer. HAHA. Jag har skavsår på lillfingersidan på vänster hand och så på långfingern. Jättefult ser det ut. haha, men det var ganska roligt ändå.

Det är frästen bra att Soffi bor i Åmål. Då kan jag gå till henne på eftermiddagarna! Igår var jag hos henne. Då spelade vi Guitar Hero, och Eye toy! Det var roligt. Vi åt glass, paj, vaniljsås och strössel också! Hahaha!


/ J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback