lussebulle!

jaha, jag fick allt tag på någon som ville leka med mig idag. Världens bästa Erica var faktiskt hemma. Det trodde jag inte, jag trodde hon var i Karlstad. Men sicken tur jag hade! Så vi åkte till Källabacken och badade. Det var ganska kallt i vattnet där, konstigt nog. För alltså det är en mindre sjö än Vänern, och ändå var det så kallt liksom.
    Iaf, det är är så förbannat roligt att jag tror jag dör. Vi låg där helt oskyldigt och solade jag och Erica. Så kom det några andra tjejer... som var fjorton år. De la sig kanske en två meter ifrån oss, om ens det liksom. Jätte nära inpå skulle de ligga. Vi brydde oss inte. Och så kom det fler tjejer... som också var fjorton år. Någon hade med sig lussebullar, som de tyckte var så otroligt roligt att kasta. Så jag fick lussebullar på mig. Men jag ville inte ha de där förbannade lussebullarna så jag gav så snällt tillbaka dem! Okej, jag kanske kastade tillbaka dem. Men det skulle jag ju inte ha gjort. GUD SÅ UPPRÖRDA DE BLEV... En av dem bara:
- AH (fjortisläte), jävla cp, hon kastade en bulle på mig!
Och jag menar HALLÅ DÄR! Vem var det som började att kasta bullar... Jag ville bara inte ha kvar dem, så jag gav tillbaka bullarna till dem. Det var väll snällt? Men nejdå, istället var det JAG som var störd som kastade bullar på dem. Helt chockade såg de ut när bullen kom tillbaka. De var upprörda hela eftermiddagen sedan, och när vi gick pratade om hur de skulle hämnas på "den störda tjejen som kastar bullar". HAHA, alltså vad ska man säga?
    Och dessutom så var de väldigt stora i munnen de där små tjejerna. Jag tvekar på att de ens var fjorton. Det var bara vad de ville vara. Högst 13 var de tor jag. Äldre går inte.

Sen framåt kvällen här nu så var jag och Erica vid Sibylla och köpte mjukglass, med laktris strössel. SKITGÖTT VARE! Sedan satt vi åt det nere vid älven. MYS! Sedan när vi åkte hem igen så såg vi att det stod en scen från nationaldagsfirandet i parken. Så vi stannade och tänkte att här skulle vi minsann testa att stå på scen. Och det gjorde vi... Vi levde oss tillochmed in i rollen som stjärnor LITE för mycket. Vi bar ner en stol på gräset där vi stallde kameror. Vi satte på musik och började dansa. Mitt i allt detta märker vi LITE för sent att det kommer ett gäng med killar. Vi sprang väldigt fort ner från scenen då. Sedan kom vi på att min mobil fortfarande låg och spelade spice girls. Så det var ju lönlöst att vi gömde oss. PINSAMT VAR DET. Men vi hade roligt, och det är ändå lite av huvudsaken.

Imorgon blir det Strömstad

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback