Jassåjaha

Idag var jag med Soffi efter jobbet. Vi cyklade från åmål till säffle, och det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Det är ändå två mul och jag fick lite ont i magen ( fråga mig inte hur man cyklar så man får ont i magen av träningsvärk) Men det var inte alls jobbigt egentligen. Det roliga vara tt när vi var typ halvvägs så säger jag lugnt till Soffi:
- Det kommer en cykel bakom oss.
Och så sedan körde jag om Soffi så cykeln skulle komma förbi. Soffi var, ehm jaa jag vet inte. Hon var nyfiken eller något och kollade bakåt så hon cyklade in i mitt bakdäck och så fick hon speed på cykeln och körde av vägen och rakt in i en stor hög med stockar (!)  Det såg så jävla roligt ut.... Men snäll som jag är så skrattade jag inte för mycket!

Sedan när vi kom hem här så började vi tänka lite på spöken! vilket resulterade i att vi verkligen satt och letade efter spökgrejen och så. SÅ NU ÄR JAG RÄDD! Fan va läskigt det är. Vi såg någon skitläskig film där en tog upp en liftare som var död redan liksom. Dött för flera år sedan... Ja, jag kommer ju inte sova inatt iaf. Så nu sitter ajg  här med tända lampor och rubbet.

Imorgon ska jag till Karlstad! Första ggn sedan skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback