Jaha och nu då

Lisa är i stugan, Sanni är i stugan, Katrin är vid husvagnen, jag tar mig inte till eller från Åmål. Förstår ni hur fast jag är här i mitt rum! Panik får jag. Lonely *sjunger*
Dessutom har jag lust att göra något oplanerat. Hade det varit en rixFm festival idag så hade jag velat åka på den. Men det är ingen. Det är ingen förrns nästa fredag. Och då är det onödigt att åka. Snart kommer festivalen till Karlstad. Men är det några bra artister? NEJ! Varken Ola, Måns eller E.M.D! Helt ledsen blir jag för det. I och för sig så kommer Kjell! HAHA. Han kanske ser bra ut i verkligheten. Vem vet liksom. Får hoppas att jag inte jobbar bara! haha! Då tar jag mig ledigt. För 60kr i timmen kan de ju inte begära av mig att jag ska jobba speciellt bra eller?
Mamma och pappa säger att jag ska ta vara på det här så kanske jag får jobba på helger och så senare. Men jag menar, för 60kr i timmen vet jag inte ens om jag vill jobba där. Då kan jag lika gärna jobba hemma där jag får 50kr i timmen. Jävla skit jobb. Jag är så missnöjd man kan bli där ska jag säga. Det är nästan så jag skulle kunna gråta. Han skulle prata med chefen en gång till och se hur det blir med lönen... Men jag tror inte det händer ett jävla piss! ÅH!

Taskigt läge att det är röd dag idag. Jag ville åka till Karlstad och åka stadsbuss! Varför har man gjort nationaldagen röd ? Det är väll lite trist. Man kan ju vara ledig utan att göra dagen röd liksom....! HAHA. Jag vill ju åka till KARLSTAD!!! Bajs att mitt busskort itne funkar då eller. Fast egentligen skulle jag kunna köpa ett, för jag behöver ett resten av juni, när mitt andra inte funkar längre. Och om jag köper ett busskort så kan jag åka till Karlstad, men vad ska jag göra där egentligen? Hm... HAHA. Jag kan ju alltid köpa något till min syster som slutar nian då ! Fast å andra sidan kanske jag ska stanna kvar här hemma i lilla Säffle. Jag kan ju alltid måla staket !

Imorgon åker vi iallafall till Strömstad, och kommer hem på söndag. Det blir två dagar i solen, det kommer bli skönt. Fast jag känner att jag har fått väldigt mycket sol, och väldigt mycket större chans att få cancer. Dessutom kommer jag bli skrynklig när jag blir gammal, om jag inte dör av hudcancer innan förståss. Det är hemskt. Jag och Soffi kom fram till att man borde ha en temadag i skolan om just solen. Hur man skyddar sig, och vad som händer om man inte göra det. Och typ om leverfläckar och så. Det vore kanonbra!

Men nu ska jag nog ut i solen!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback