Illa mår jag

Jag mår fortfarande jätte dåligt...Trist som fan äre. Menmen, lyckades få i mig lite smörgåstårta förut. Fast nu efteråt känns det inge vidare men. Jaja, jag lyckades somna iaf förut. Jag hade bara tänkt att ligga här i sängen och vila ett par minuter egentligen, men det var så skönt, och jag kröp under täcket och då somnade jag på två sekunder. Det var liksom inget att göra något åt. Så vaknade jag när klockan var tio i fem. Alltså hade jag sovit ett bra tag. Då skickade jag sms till Lisa om att jag hade somnat och sa förlåt för det. Lisa ringde ganska omgående och sa att hon med hade somnat men att hon skulle komma snabbt! Och det gjorde hon, iaf för att vara Lisa..
Så nu ikväll så har vi legat och tittat på film eftersom vi båda var ganska trötta av oss. HAHA. Vi tittade på hm...Ja, Prinsen&Jag 2 och sedan The Hitcher. Båda var okej tycker jag. The hitcher var ganska läskig och väldigt stressande.

Men men, ledigt imorgon tack vare studenterna! Och det tackar vi väldigt för. Haha, alltid kul att vara ledig. Även ifall det är det enda jag är just nu känner jag. Men ändå. Jag ska till Karlstad iallafall. Det blir nog Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback