Ego Girl

Åh jag är helt fast i Carolina Gynning just för tillfället. Eller ja, jag har inte fastnat i henne, men jag lyssande på hennes självbiografi - Ego Girl nu i helgen. GUD vad bra den var. Alltså jävlar va med grejer hon har hunnit med här i livet. Jag är riktigt avundsjuk. Jag såg aldrig på Big Brother och det där, och jag har aldrig riktigt fattat hela den där bimbo grejen alla har pratat om. Första gången jag såg Carolina, liksom helheten av henne eler vad tusan man ska säga. Det var iaf några avsnitt av Förkväll och sedan Idol, och jag älskade henne då! HÄRLIGASTE MÄNNISKAN! Och nu efter boken är hon min idol på riktigt. Okej, droger, alkohol och sådana grejer ska jag hoppa över. Men tänk vad med saker hon har sett och gjort! Jag menar, WOW! alla upplevelser och skit. Och här sitter jag i lilla Säffle och tycker jag är cool som pendlar till Karlstad varje dag. Haha nejdå, men jag vill också!
Carolina var 18 när hon fick ge sig ut på modell jobb i världen, alltså skulle jag ha varit Carolina just nu så hade jag varit på något modelljobb! Men nu är ju inte jag Carolina så jag sitter här och drömer om saker hon fick uppleva. Fast jag vill inte bli modell, men något annat liksom. Fast hon var ju inte bara modell. Hon var ju på väg att bli artist, och har faktiskt varit med i en film också!

Jaja, hon skrev saker som att man ska bli respekterad för den man är, även om man är blond och har stora bröst. Det var lite roligt faktiskt. Jag ska alltid vara den jag är. Jag är Legally Blonde, och folk ska ha respekt för mig fast att jag plockar upp en rosa parfyrmerad meritlista, eller ha rosa pennor med ludd på toppen! Japp, jag ska bli högsta rosa chefen! Det är jag det!

Jaja, jag ska lyssna på fler ljudböcker. Det är mycket mer slött än att läsa! Och jag gillade det väldigt mycket. Då blev inte sidorna i boken så blöta och äckliga heller! Iofs blev min ipod väldigt sandig men ändå

Jag avslutar med att skriva : CAROLINA GYNNING ÄR MIN IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback