Textkommunikation

Japp tillbaka till skolan idag då. Helt okey var det. Jag var hyffsat pigg imorse och sov inte ens på bussen. Dels kanske det var för att det satte sig en person framför mig som luktade fruktansvärt illa... om man får säga så. Men den personen stank verkligen. När man satt där i soffan på skolan och väntade på att alla andra som inte behöver åka buss så lååångt skulle komma så kändes det precis som om att man aldrig hade haft lov ens. Det var lite mysko. Det känns fortfarande inte som om att jag har haft lov. Eller jo kanske lite, jag är lite piggare nu än vad jag var i slutet där. Men annars ingen skillnad. Förutom snön då. Den håller på att smällta bort nu och det är tråkigt. Det är så himla slaskigt och halkigt osv. Haha, jag höll på att stupa flera gånger när jag gick hem bara för att jag var så konsentrerad på att prata i telefon med Lisa. Men men det är smällar man får ta. Haha.

Vi hade textkommunikation för första gången idag iallafall. Det var sådär. Bättre än att ha datakunskap tycker jag personligen. Menmen, vi skrev och greja litegrann idag, inget speciellt seriöst. Jag gillar inte när det gäller att skriva seriöst. Konstigt nog känns det aldrig vidare seriöst på svenskan när man skriver, men på text nu så kändes allt plötsligt hyper seriöst. Det är lite jobbigt också att vi ska ha bara text två dagar i veckan nu. Eller alltså vi har två andra lektioner de dagarna men resten är liksom hur mycket text som helst. Jag kommer bli helt snurrig i huvudet tror jag. Vi fick iallafall sluta tre och inte fyra. Det tackar vi för! När jag satt på bussen hem så somnade jag så fort jag hade satt mig i stolen. Gud vad trött jag var... Jag vaknade inte ens när det stannade en enda gång utan när jag vaknade så var vi redan i Säffle. Gud vad surt om jag inte hade vaknat då utan åkt med till åmål. Det hade vart så typiskt mig alltså.

Strax, om en sådär 50minuter så ska jag iväg och spela volleyboll. Japp det ska jag. Lilla lata Josefine ska ta tag i sitt liv och hitta på något att göra åtminstonde två kvällar i veckan. Haha. nej så illa är det inte riktigt kanske, men iallafall så ska jag börja spela volleyboll. Och det ska min kära vän Erica med. Haha, tur att jag inte är ensam om att börja. Annars så har jag ju faktiskt Lisa där, och Pia med. Säkert fler som jag känner också skulle jag tro. Säffle är ju inte så stort trottsallt ! Gud, jag längtar... Hoppas mitt knä pallar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback