Slingor

Jag gjorde slingor i håret idag. Ljusa slingor. Så nu har jag nästan fått tillbaka den hårfärg jag hade innan jag färgade det förra hösten. Det känns skitbra, förutom att jag på något sätt har fått en allergisk reaktion på slinggrejet man har i håret. Gjorde hos frissa så antar att de kleta lite grejs i ansiktet på mig för nästan hela min högra kind är röd och svullen. Det ser inte bra ut alltså. Haha, det svider och är ömt också. Känner att det börjar komma på andra sidan med men hoppas att det inte blir lika dant där. Menmen, som sagt, skönt att ha tillbaka mitt blonda jag. Även om alla har sett mig som blond mest hela tiden. HAHA! Hur mörk jag än är i håret så kommer jag alltid vara blondin. Jag fattar inte varför?!

Menmen, annars har jag varit med Katrin idag, vi kikade på melodifestivalen. Björn Gustavsson var bäääääst och hans sång till Carina Berg var så rolig att jag dööör. Vilken chock! HAHA.
Nu är klockan 01.23. Tyckte det var lite roligt och nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback