Träning

Åh, idag var jag och tränade på gym för första gången. LÄTT DET ROLIGASTE JAG GJORT! Haha, det var jag, syrran och Lisa som åkte dit för att checka läget liksom. Få lite introduktion och så, och det fick vi. Och gud vad roligt det var, fast pinsamt. Det var snygga killar inom synhåll! Och Lisa bara:
- Någon har fångat Josefines uppmärksamhet!
Haha, menmen vi sprang och vi grejade i nästan två timmar - så roligt var det! Mindre roligt kommer det vara imorrn. Fast vi körde ju inte fullt ut så länge utan mycket var ju testa på också så det var därför. Annars hade vi varit galna ju. Haha, fan!

Aja, gött som fan var det! Och det blir nog dit en sväng imorrn med så att jag inte glömmer bort det liksom. Brukar bli så, tex friskis och svettis, borta en vecka och man kommer inte tillbaka typ. Haha!


 Sött omklädningsrum tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback