Stella och Sebastian

För ungefär fyra timmar sedan bestämde jag mig för att lägga mig och sträcktitta på gamla one tree hill avsnitt. Så jag letade reda på alla skivor och skulle kika på det i datorn... Men min dator är väldigt seg och jag hade igång miljoner av program som jag inte har orkat att stänga av tidigare så jag skulle göra det och det tog en jävla tid. Och undertiden som alla program avslutades så hittade jag en bok i lådan bredvid sängen - Stella och Sebastian. En bok som jag lånade av Sanna för ett antal veckor sedan. Jag hade helt glömt bort det - så jag läste på baksidan (För jag har faktiskt inte vetat vad den hadlar om), och sedan började jag läsa boken i väntan liksom. Och nu har jag läst ur den!!!
       Förutom Grevgatan 22 (Som också är skrivet av Jenny Leeb), så är det nog den bästa boken jag har läst. Jag blir som trollbunden när jag läser den och vill också ha ett struligt liv i Stockholm. I böckerna verkar det helfestligt att vara olycklig och framgångsrik. Fast min idol är fortfarande utan tvekan Josefine från Grevgatan 22! (Och Carin Da Silva förstås) Jag vill verkligen bli som henne... fast inte när jag är trettio utan snarare om två år när jag tar studenten! 

Jaja, ett tips till alla som inte har läst Jenny Leebs böker - LÄS DEM!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback