Städa

De senaste två timmarna har jag ägnat åt att städa min garderob, och jaaa det tog TVÅ JÄVLA TIMMAR! Jag som för det första hatar att städa, och för den andra hatar jag att vika kläder! Dessutom så vet ni ju att jag hatar att slänga saker, men jag var verkligen tvungen att slänga massor av kläder. Eller alltså inte slänga. Med slänga menar jasg att jag la ut det i hallen så resten av familjen får kolla igenom högen för att se om de vill ha något. Men jag får verkligen inte plats i garderoben. Alltså jag tog bort över 20 tröjor!!! Tror det var tre jeans som åkte också, massor av t-shirtar och linnen med. Usch, usch,,, jag mår dåligt av det.
Men får skicka iväg de andra kläderna så de hamnar hos någon som uppskattar dem och behöver dem bättre än vad jag gör. Barnen i afirka liksom. Haha, jag skrattade ihjäl mig åt mamma som skickade iväg vinteroveraller till afrika. JAg menar, omtänksamt mamma! Undra om mina små, tunna linnen ska iväg till barnen i sibirien?

Haha nu kom mamma upp och såg högen med kläder:
- JÄÄÄKLAR VAD MED KLÄDER!!!!!
Hm... Jag funderar nästan på att ångra mig och lägga in dem i garderoben igen! :| Mina kläder *gråta*


 Haha, jag slet och jag slet


En liten hög sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback