Sista praktikdagen

Nu har snart tre veckor praktik gått. Det känns skönt, väldigt skönt! USch det blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det har varit roligt ändå. Jag och Kaffeautomaten på pappas jobb kommer väääääldigt bra överrens. Vi älskar varandra min kära kaffeautomat och jag. Nej men ärligt, det har varit väldigt skönt med. Slippa läxor och prov och sådana saker. Bara kunna slappa på eftermiddagarna om man vill det. Fast det har jag inte gjort.
Haha tänk att det behövdes tre veckors praktik för att jag skulle börja träna! Helt otroligt... Fast det känns i min stukade fot. I tisdags gjorde det så ont att jag bara ville lägga mig på golvet och gråta. Men det gjorde jag inte. HAHA!

Aja, nu ska jag nog gå upp och prata med min kaffeautomat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback