Simmat

Dagen har faktiskt gått rellativt snabbt som jag får säga det själv. Frammåt eftermiddagen så kom det in en på jobbet och bjöd på godis "Ta en hel näve", och det gjorde jag! Sedan satt jag och smaskade det på det ett tag. Haha. Sista timmen hade jag inget att göra så jag satt och ritade lite, haha på papper´- med en vanlig penna! ytterst ovanligt för att vara mig! Om man inte räknar till tisdagar i skolan, då brukar jag rita en del när jag tänker efter (Och tydligen pratar jag en del också!!!!!!!), åh stör mig!

Men aja, efter praktiken så åkte jag och Evelina till badhuset och simmade och bastade lite, fett skönt. Fast nu är jag trött som bara den alltså! Tur att jag har ledigt imorrn. Haha, jag tänkte att jag skulle ta ut en semesterdag! (För det har man väl när man har praktik?) Hahaha! Okejdå, pappa ska på möte och jag ska inte med helt enkelt så jag är ledig och ska sooooooooooooooova!  Gött för mig...


 Detta satt jag och ritade på lite... bland annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback