Mysteriet på Greveholm

Åh idag har vi alltså kikat på Mysteriet på Greveholm i skolan hela dagen. Jättemysigt var det. Vi satt där med filtar och kuddar, med godis och dricka. Helmysigt. Sedan att det var jag som hade med mig julkalendern och att den hackade väldigt var lite pinsamt. Jag får skylla på att skivan faktiskt är ganska gammal och att DVD:n i skolan är väldigt känslig. Och det stämmer faktiskt, båda delarna.
Men Håkan räddade oss och kom med sin dator och kopplade den till projektorn (För det heter så va?) istället. Kan någon förklara för mig varför det alltid är så att datorer kan läsa skivor nästan hur repiga de än är? Dvd:er klarar inte en enda liten repa, för då hackar det minsann med en gång.

Haha, jaja! Det är vad vi har gjort i skolan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback